onsdag 1. april 2009

Herved erklærer jeg våren for åpnet

Fordi i dag har jeg nemlig vært en smule hyper og dermed satte jeg i gang med både det ene og det andre.Først pottet jeg om noen planter, og satte ned løker som skal ut i hagen til sommeren. Sommeren i år har jeg forøvrig bestemt skal være superfint her nord, så vet dere det =)

Så har jeg vasket, brettet og hengt opp klær - det var egentlig ikke noe å fortelle om da men men heheDeretter vasket jeg vinduene, så nu ser jeg ut hehe.Å da når jeg endelig hadde gjort det, DA kunne jeg henge opp sommergardinene, å guriland det ble så lekkert atte.

Etterpå var det å hive seg i rydding, alle dunger med diverse ble gjennomgått og jøye meg så mye som ble hevet - hysterisk morsomt heheÅ så - SÅ ommøblerte jeg og mannen stua. Satte sofan der stolene sto før, og stolene der sofan var. Å resultatet ble både lekkert og uvant.

Lekkert fordi vi fjernet sofan og stolen foran vinduet, dermed kom det jo inn masse lys hehe Uvant, for nå når man kommer opp trappen går man liksom rett i sofaryggen, men regner med at det er en vane og hvis ikke, ja da vet jeg søren ikke hva jeg gjør. For stolene er jo perfekt plassert nu heheEtter at alt kom på plass var det å hente opp de splitter nye putene og pleddene jeg har kjøpt til sofan, det ble bare stilig altså. Orange puter, bærre lækkert.

Å nu, nu sitter jeg her - såre fornøyd og beundrer resultatet.Hæppy day med andre ord............











2 kommentarer:

  1. Enig! Stolene er fint plassert! Dere må selge den buesofaen og få en 3+2 seter Hehe...

    SvarSlett
  2. Det der va jo kjempestilig!!! Og enig med Elin her, trur en 2+3 seter ville gjort susen...men e jo veldig behagelig med buesofa å da....mer kos å være to i en sånn....;-)

    SvarSlett