mandag 9. mars 2009

Endelig......

...har jeg strikket sokker igjen......føles som minst hundre år siden sistmen rota i eskene mine, fant garnet og strikka - og vips nye sokker til min eldste datter =)

Siden jeg ikke klarer legge opp på rundpinne legger jeg opp på vanlige strømpepinner, og det hater jeg - og dermed har jeg lært meg noe smart - 1.omgang strikker jeg rett, så begynner jeg på 2 vrange og 2 rette - da mistes ingen pinner og ingen trenger å bli forbanna hehe

Nu har jeg begynt på garnet jeg fikk av Løven i HV februar, de skal Terese få (hun blir forresten 9 år i morgen) - og da regner jeg med at minstemann blir sur - for i følge han selv strikker jeg jo ALDRI noe til han =) han har visst glemt at han fått nye tøfler for en liten stund siden hehe




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar